Birçok ABD işletmesi Çin’de büyümeye devam edecek
Wall Street Journal’ın dünkü haberine göre fast food zinciri McDonald’s geçen yıl Çin’de 700 yeni mağaza açtı ve bu yıl 900 mağaza daha açmayı planlıyor. Bu, şirketin ABD dışında açmayı planladığı yeni mağaza sayısının iki katından fazla.
Dev kahve zinciri Starbucks2025 yılına kadar Çin’de 3.000 yeni mağaza açmayı planlıyor. Starbucks’ın kurucusu ve devam etmeyen CEO’su Howard Schultz, “Çin’deki büyüme hikayemizin daha yeni başladığına her zamankinden daha fazla eminim.”sözlerini kullandı.
Koç‘nın ana şirketi GoblenGrup, Çin’deki işini genişletmek için 325 milyon ABD doları dolarSermaye harcamalarının ve bulut bilgi işlem yatırımının yaklaşık yarısını 1 fiyatına kullanmayı planlıyor.
Tyson GıdalarıDaha önce yapılan açıklamada bu yıl yarısı Çin’de olmak üzere altı yeni tesisin açılacağı belirtilmişti.
Hormel GıdalarCEO Jim Snee, şirketin 2024 yılında Çin’deki işini önemli ölçüde genişletmeyi planladığını söyledi.
Kaynak: Çin Uluslararası Radyosu
Bu yazı ilk olarak Hibya Haber Ajansı’nda yayınlanmıştır.